Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 16 maj 2011

Äkta kärlek

Alert, alert! Nu blir det skitsnack igen. Hehee...
Jo, jag är trög. Det går dagar emellan och sen är det som en miniförlossning när det väl är dags. Jag dricker massor av vatten och ska frossa i vindruvor (som har en laxerande effekt) hade jag tänkt mig. Nöden har ingen lag. Bara så ni vet, hahahaa!
Ingen yrsel idag än så länge. Det kan nog bero på att jag fick lite panik och tryckte i mig en hel pizza igår kväll. För att "kompensera" att jag glömt att äta under dagen. Inte så bra metod men så blev det.
Idag är jag tillbaka på normal mat igen. Lite och ofta. Och finare.
Finare? Jo, för idag är det vår bröllopsdag! Min vackraste, fina M och jag. För alltid. Det pirrar i magen när jag tänker på det. Finaste, finaste M.

Sådär, ja. Nu har jag lyckats igen. Inte många som pratar bajs och bröllopsdag i samma andetag.... Tur att Fina M kan mig vid det här laget. Äkta kärlek.

Bröllopskramar till alla!

20 kommentarer:

  1. fniss, grattis till bröllopsdag! fungerande mage (tillsammans med sömn) är ju A o O för att må bra. min mage blev mycket bättre när jag började röra ner "granulat" (typ loppfrö, finns flera på apotek t ex) i yogurten, gröten på morgonen och tänka extra extra på MER vatten. har varit inne lite på ayur veda tidigare och enligt dem ska den ideala avföringen vara som en "floating banana". hehe, tycker det är så roligt uttryck. harlortar kanske är en mer träffande beskrivning när man är hård i magen...

    SvaraRadera
  2. Grattis på bröllopsdagen

    SvaraRadera
  3. Grattis! Ha en superfin dag nu!

    SvaraRadera
  4. GRATTIS!!!! :) Fan, min blogg visar inte när du uppdaterar så jag får ränna här stup i kvarten! Bara så att du inte börjar undra om du ser att jag varit ovanligt flitig besökare hihi. Kram på er båda :)

    SvaraRadera
  5. Grattis på bröllopsdagen - skåla i katrinplommonjuice!

    kram

    SvaraRadera
  6. Grattis!! Mys på idag =)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Ååh, ni är underbara!
    Varmt tack för både gratulationer och tips! :o)

    Kraaaam

    SvaraRadera
  8. Grattis till Dagen!!!

    (jag tycker fö att viktväktargodis är den bästa maglösaren på jorden...)

    kramar

    SvaraRadera
  9. Jamen jösses! Det är verkligen äkta kärlek! ;-)

    Grattis på bröllopsdagen!

    Kram!

    SvaraRadera
  10. Grattis! Kramas extra mycket idag!

    Stor kram från mig!

    SvaraRadera
  11. Åh, gratulerar på bröllopsdagen.
    Och lycka till med bajsandet ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  12. Katrinplommon, lakrits och päron är en riktig höjdare.

    Hoppas du får en underbar kväll med många presenter!

    Mycket kärlek!
    Kraaaaamas!

    SvaraRadera
  13. grattis på bröllopsdagen och torkade plommon är super bra...blötlägg dem några timmar( inte så mycket vatten bara så det täcker) och ät plommon och vätskan som är kkvar...super bra ...lovar dig...
    känslig

    SvaraRadera
  14. Grattis på bröllopsdagen och varmt lycka till med bajsandet i fortsättningen!!!

    SvaraRadera
  15. Hahahaa! Ni är underbara!
    Tack, tack, tack!
    Tipsen är kanonbra också!

    Kram

    SvaraRadera
  16. Supergrattis på bröllopsdagen om än något sent - låter underbart. Många kramar!

    SvaraRadera
  17. Stort grattis på bröllopsdagen!! På lördag har jg och maken bröllopsdag :) Maj är en underbar månad för att gifta sig!

    KRAM

    SvaraRadera
  18. Åh grattis på bröllopsdagen!
    Säger bara torkade katrinplommon. Eller en ask Läkerol, det funkar oxå ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  19. Tack igen!

    Håller med dig, Charlotte!

    Kram

    SvaraRadera
  20. En kiwi som start på dagen, k-special med jordgubbsfil och alltid en flaska vatten med en skvätt citron i handen så fungerar magen rätt bra. Men jag hade verkligen en dag av varje de första veckorna så man får stå ut :)

    Håller tummarna för er nu, att ni snart kan slappna av och njuta :)

    SvaraRadera