Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 23 maj 2011

Barnlängtan

Växtvärken fortsätter. Ett evigt molande liksom...

Och så har jag nu äntligen hunnit surfa runt och spana in hur Ofrivilligt Barnlösas Dag sprider sig. Sååå kul!! Tänk att en idé i ett inlägg kan spridas så bra! Tack till alla som anammar idén och sprider den. Och stort tack till Barnlängtan som verkligen har fångat upp det hela och gör något av dagen. Jättekul!
Nu nämns "vår" dag på Barnlängtans hemsida och på deras Facebooksida. Spana in dem och fortsätt gärna att sprida budskapet. Själv ringer jag och tjatar på mina närmaste att uppmärksamma dagen och prata om den på jobbet. Infiltration, hahahaaa!

Jag måste säga att Barnlängtan gör ett jättejobb med att synas. Sakta men säkert så blir de större och starkare. Jag kan verkligen rekommendera att vara medlem där. De ställer upp i vått och torrt och kämpar för oss alla. De är helt fantastiska!

Kram

11 kommentarer:

  1. Hej! Vill bara göra en rättelse ang eventet på facebook, det är min man som skapade det , men vi fick sånt bra stöd och feedback av Cornelia Armano på barnlängtan att vi oxå gjorde henne till admin så hon kunde hjälpa oss med lite fix…tycker att vi alla ska försöka sprida detta så långt det bara går..nu är det dags för oss att synas och höras.

    stor kram !

    SvaraRadera
  2. ser nu att jag totalt läste fel..ber om ursäkt för det...vill tacka dig för att du givit oss andra ofrivilligt barnlösa en gnista..jag hoppas verkligen att det här ska spridas stort!
    stor kram och återigen förlåt för inlägget ovanför!

    SvaraRadera
  3. Ingen fara alls!
    Jag såg ert event också och det är ju jättekul att en idé sprids bara från ett spontant inlägg!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Då ska du se att det snart blir en dag i almanackan också! Kram

    SvaraRadera
  5. Förresten får ni gärna länka till inlägget där idén skapades också.

    Tack, tack!

    SvaraRadera
  6. Ja, Smulan! Det vore en dröm som skulle gå i uppfyllelse! :o)

    kram

    SvaraRadera
  7. jag har länkat på eventet 2 ggr nu..och kommer fortsätta =) stor kram!

    SvaraRadera
  8. Oj, jösses, vad snällt och snabbt!! Tusen, tusen tack!

    Kram!

    SvaraRadera
  9. Tack fina du! Vi kämpar på bäst vi orkar och hinner. :D Nu kommer vi inte hinna hälften av de vi egentligen vill med ofrivilligt barnlösas dag, men nästa år... Då jävlar! ;)

    SvaraRadera
  10. Ja, då jävlar! Jag är på!

    Kram

    SvaraRadera
  11. Bra initiativ, jag hurrar här borta.

    SvaraRadera