Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 21 maj 2011

Bloggliv

STORT GRATTIS till min fina bloggkompis Jenny_Maria!! En drös med plus, hahahaa! Vilken fantastiskt bra början på dagen det här blev.

Och vilken trevlig kväll jag hade igår! Träffade bloggisarna Charlotte, Loba, Tonci och så icke-bloggerskan, men ack så trevliga Kalimero. Vi saknade Jenny_Maria men skickade hälsningar under kvällen.
Det blev vietnamesiskt på mumsiga restaurangen Nam Nam Quan med ett efterföljande glas vin/vatten efteråt. Alltid lika trevligt att sitta och pladdra med dessa goa människor. Eftersom vi är lite "hemliga" på våra bloggar så bjuder jag här på hur vi ser ut:

Vackra kvinnor

Idag fortsätter det i bloggandets anda. Det är bloggträff på stan och då med många som jag inte träffat förut. Det ska bli kul!

I'll be back!

KRAMAR till alla och en extra jättekram till Jenny_Maria!

3 kommentarer:

  1. Det ska bli enormt kul att träffas!!!!
    Jag ser fram emot det...MYCKET!

    Kram på dig så ses vi ikväll.
    Luiza

    SvaraRadera
  2. Tack fantastiska damer för en härlig kväll som fick mig på så mycket bättre humör efter allt elände! Som balsam för själen att få träffa fina människor som vet exakt vad man talar om.

    Ropar ett GRATTIS åt Jenny_Maria!

    Hoppas nästa vecka går snabbt Wilda Matilda för jag är så nyfiken på att få reda på hur många som bor därinne.

    Kram kram kram!

    SvaraRadera