Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 21 maj 2011

Bloggmiddag

Hemma från bloggmiddagen som var oh, så trevlig! Mycket skratt och många nya ansikten. Nu har jag en hel del, för mig, nya bloggar att spana in. Ja, det är helt otroligt, vilka kul tjejer det finns där ute! Förresten var det första gången en förlossningsberättelse faktiskt gett mig något. Så där att det berörde mig och jag kunde relatera till den. Konstigt! Men kul! Tackar härmed min bordskompis för det samtalet och för hennes lilla Rebeckas glada miner.
Tyvärr kände jag att jag var tvungen att avvika när de andra skulle gå vidare till ett annat ställe efter middagen. Jag kände hur tröttheten kom smygande igen och då blir jag inte så kul alls. Jag somnar och det går knappt att hindra. Nästan som narkolepsi, men i miniformat.
Så nu ligger jag här på soffan och ögonlocken klipper igen. Jag som trodde att det gått över för några dagar sedan....

Tidigare idag glömde jag att skriva att jag blev berörd av Malin på lunchen. Hon har gjort ÄD och hennes lilla son dök upp med pappan medan vi alla satt och pratade. Det värmde hela mig att se den lilla söta killen. Helt fantastiskt att se! En glad och go liten kille. Malin ska även söka ersättning från FK så jag önskar henne varmt lycka till! Med allt.

Näe, nu måste jag bara sova. Vilken dag, vilka tjejer, vad bra jag har det....zzzzzzzz....kram....zzzzz...

3 kommentarer:

  1. God natt vännen! Det var en underbar kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag är så glad att vi sågs!!!! Du verkar vara en underbar människa!!!

    Ha en god natt!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Tack själv för trevligt bordssällskap!! Nu väntar vi alla med spänning på torsdag! Kl. 8.40-8.50 så sitter vi bänkade och bara väntar.

    Lycka till!!

    Kramar/KarroBarro och Rebecka

    SvaraRadera