Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 13 maj 2011

Blogspot-skräp

Jag är skitsur på Blogspot/Blogger!
Alla mina inlägg från igår samt kommentarer är borttagna. Det gör mig skitsur för min blogg är en slags dagbok för mig. Jag vill kunna gå tillbaka hit och läsa om mitt liv och vad som hände vissa dagar under hela min kamp.
Av princip blir jag sur när min blogg fixas med utan förvarning.
Tack och lov så låg min blogg öppen från igår kväll och jag kunde kopiera all text innan jag uppdaterade sidan. Så här är allt igen:

TORSDAGEN DEN 12:E MAJ 2011
Provsvar
Sådär, ja! Proverna ser ut som de ska i alla fall. "Mycket bra", som Fina Gyn sa.

Fredagens värden (vecka 4+2)
Hcg: 99
Progesteron: 50

Måndagens värden (vecka 4+5)
Hcg: 479
Progesteron: 50

På tre dagar har hcg:t alltså ökat nästan fyra gånger och progesteronet är på en hög och stabil nivå. Känns bra än så länge.
Men jag tror inte att det är tvillingar. Då borde väl värdena vara högre? Hm, det glömde jag att fråga om.
Det får vi nog veta den 26/5. Då är det VUL.

Kramar
UPPLAGD AV WILDAMATHILDA KL. 20:47 3 KOMMENTARER  LÄNKAR TILL DET HÄR INLÄGGET ETIKETTER: GLÄDJEÄMNEN, GRAVID - VECKA 6, ÄD2 - ET
Väntetankar
Bloggproblemet löst och glad i hågen tänkte jag blogga lite men glädjen försvann när jag läst senaste inlägget hos Längtan till ett barn. Obeskrivlig ledsamt att läsa. Och ganska ofattbart. Och förbaskat orättvist. Skit också. Tänker verkligen på er, Längtan!

Mitt bloggproblem och det faktum att sopbilen ignorerat vår soptunna idag känns väldigt oväsentligt just nu. Och så sitter jag och väntar på att få reda på provsvaren från blodproven. Det känns också oväsentligt. Som om bra värden skulle spela någon roll? Näe, det gör de inte. Vad som helst kan hända, när som helst. Så är det.

Så snart resultatet kommer så återkommer jag.

Krama en kompis
UPPLAGD AV WILDAMATHILDA KL. 19:02 3 KOMMENTARER  LÄNKAR TILL DET HÄR INLÄGGET ETIKETTER: GRAVID - VECKA 6,SORGSENHET, ÄD2 - ET
Fan
Livet är orättvist. Jävligt orättvist.
Många tankar till er.

Kram
UPPLAGD AV WILDAMATHILDA KL. 18:56 2 KOMMENTARER  LÄNKAR TILL DET HÄR INLÄGGET ETIKETTER: SORGSENHET
Stloevo
Varför är mitt namn helt olötsligt "stloevo" istället för WildaMathilda på mitt Googlekonto?
Det blir inget bloggande förrän det problemet är löst.

Kram
UPPLAGD AV WILDAMATHILDA KL. 08:44 6 KOMMENTARER  LÄNKAR TILL DET HÄR INLÄGGET


Tyvärr så är alla kommentarer borta....

6 kommentarer:

  1. Grattis till fina provresultat!!

    Så fruktansvärt hemskt det som har hänt Längtan till ett barn. När jag läste det igår kunde jag inte logga in och lämna en kommentar och nu är hennes inlägg borta. Usch, mina tankar har varit hos henne hela dagen.

    Hoppas din helg blir bra, kram!

    SvaraRadera
  2. Heej! Äntligen "connection" igen! ;o) Tack!

    Ja, det är obeskrivligt tråkigt. Jag hoppas så att allt går bra (under omständigfheterna) för dem.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag vet inte om du såg min kommentar på hcg-inlägget? Jag såg iaf inget ev svar från dig :) Jag tycker hcg har ökat väldigt mkt (som jag sagt tidigare fördubblas/halveras det på 2-3 dagar. Så en fyrdubbling på 3 dagar... Hm... :) Jag som gissade på ett tickande hjärta... Kanske ska ändra mig ;)

    SvaraRadera
  4. Joo, jag hann se det! Kommenterade men nu kommer jag inte ihåg vad jag skrev...
    Men det är galet! Tänk om du har rätt? Oj, oj, oj.... Vet inte om jag blir glad eller galet nervös eller både och om det är så. Med min ålder, ÄD och två i magen så är det trots allt lite risker inblandade. Men jag blir nog mest glad om det skulle vara så. Nu har du satt igång mina tankar vill jag lova, hahahaaa!
    Den 26/5 blir det nog ett svar i alla fall..... Pirr!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Haha, inte meningen att sätta griller i huvudet på dig :P Det kan vara både en och två därinne. Men det jag säger är helt enkelt att det inte är för liten ökning för att det ska vara två. :) Kram!

    SvaraRadera
  6. Hahahaa! Jooo, liiite griller är kul. ;o)
    Att få spekulera och undra lite är ett ganska roande tidsfördiv ändå, hihi!

    Kram

    SvaraRadera