Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 23 maj 2011

Hanverkare och marknaden

En hantverkare skulle komma och kika på en del saker vi ska göra här hemma.
Han vet inte att jag är den som låter marknaden styra, d.v.s. marknaden är JAG och blir det inte som jag vill så byter jag leverantör. Alltid. Och jag vill t.ex. att en hantverkare ska komma i tid.
Han skulle komma mellan 19:30 och 20:00 samt ringa om han blev försenad. Nu har den akademiska kvarten gått.

Vad han inte vet är att jag är en hormonstinn, gravid kvinna som bo:ar sig just nu. Say no more...

kram

4 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHHA!!!!!!!!!!!!!!! Du är för underbar!!! Kram :o)

    SvaraRadera
  2. Han som gjorde det mesta i vårt badrum var verkligen toppen. Synd att ni inte bor i närheten

    SvaraRadera
  3. Tack, Smulis! :o)

    åååh, Kajalis, jag letar verkligen efter någon som är galet bra på badrum! Vi ska göra om det också men då vet jag inte om jag vill använda någon som har fem Jaguarer. Det känns som att priset kommer att bli lite saltat då...

    Kram

    SvaraRadera
  4. Med tanke på vad vårt badrum gick på (tack jisses att det var ett försäkringsärende!) förstår jag dig verkligen

    SvaraRadera