Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 30 maj 2011

Hick!

Illamående, illamående, illamående. Jag har inte kommit iväg till Apoteket för åksjukepiller ännu men idag blir det av! Så här kan jag inte ha det längre. Huga!

Igår när jag gick på toa kom det ut något mörkt... Mitt hjärta stannade. "Inte igen! Jag orkar inte!", hann jag tänka. Sen såg jag vad det var. Något skräp som förmodligen legat där redan. Det var absolut inget som kommer ut ur en kropp i alla fall. Pust! Jag får hjärtklappning bara jag tänker på det. Så läskigt var det!
Nervös? Jag?

Kram

4 kommentarer:

  1. Postafen hjälpte inte mig nämnvärt, jag blev mest jättetrött. Kolla med din bm om du kan få Lergigan, det ska vara okej för gravida, jag åt det i 12-13 veckor och hade nog iten tagit mig ur sängen annars. Det var verkligen jätte-effektivt.

    SvaraRadera
  2. Jadu, den där nervositeten sägs ju aldrig gå ur en.
    Du vet att du har mina tummar, jag håller ständig koll på dig!

    KRAM!

    SvaraRadera
  3. Åh gud, där stannade mitt hjärta ett par sekunder! För väl att det var något annat skräp.... Kram <3

    SvaraRadera