Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 11 maj 2011

Ny vecka nya tag

Idag är en stor dag. Det är 5+0 idag och vi går in i vecka 6.
Det var då det hände förra gången (jag har tidigare fått för mig att det var i vecka 7 men jag hade visst fel) jag blev gravid. På 5+4 fick jag missfall. Tidigt men inte mindre trist för det. Men då hade jag haft blödningar i dagar innan och det har jag tack och lov inte nu. Men jag kommer nog att känna en otrolig lättnad när den här veckan är slut. Mentalt så är det lite påfrestande nämligen. Jag oroar mig inte alltför mycket men det finns där i bakhuvudet så klart.

Dagen till ära har jag årets klänningsdebut på jobbet. Med bara ben, alltså. Tänk att jag känner sig så utlämnad varje år jag har den där första visa-benen-dagen. Det KAN bero på att benen lyser så vackert vitt att jag kan se hur bländade mina kollegor blir...

Kram i solen

5 kommentarer:

  1. Det kommer bli en bra vecka!

    SvaraRadera
  2. Jag känner mig också alldeles naken när jag har min första visa-benen-dag på året! Fånigt! :) Kram

    SvaraRadera
  3. Det kommer blir bra det här, men visst är det svårt att släppa oron..Den kommer nog försvinna efter att tiden går mer och mer, blekna liksom.
    Så njut när du kan.:) Antar att du ler varje gång du tänker tanken; Jag är gravid?

    Stor kram och blända dom med benen,
    snart kommer du blända dom med en stor mage!

    Megakram!

    SvaraRadera
  4. förstår din oro men det här är en ny gång, jag tror på att det kommer att gå bra!

    beundrar ditt mod att visa benen, jag är inte där än;)

    SvaraRadera
  5. Vad bra ni är! Tack!

    KRAAAAAM!!!

    SvaraRadera