Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

söndag 22 maj 2011

Jag är med på bild!

Hahahaa! Jag skrattar lite för mig själv när jag ser bilderna på mig själv från bloggträffen. Jag bad om att få fortsätta vara anonym. Jag visar gärna min nuna på bilder men inte om de läggs ut på bloggar. Jag trivs med anonymiteten och har insett att jag kanske faktiskt skriver mer fritt då. Bjuder mer på mig själv och mina tankar liksom.
Men, för de som vill se en skymt av mig så finns jag hos Amor och Emilie. De har lagt ut bilder från bloggträffen som var så härlig och trevlig (ser fram emot nästa tillfälle). Ja, och ni kan ju gissa vem som är jag på vilken bild... ;o)

Ha en go kväll!

kram

6 kommentarer:

  1. Verkligen trevligt att träffa dig, hoppas du hann hem innan ögonen gick igen ;)

    Lägger till dig i listan, på torsdag kommer jag hänga på datorn!

    Kram
    //Anna

    SvaraRadera
  2. Hihiihi! Ja, du muntrade upp min kväll tillsammans med de andra på "vår" hörna. :o)
    Lovar att uppdatera så fort jag bara kan efter VUL:et.

    KRAM

    SvaraRadera
  3. TACK för en underbar kväll igår. Kram Lila

    SvaraRadera
  4. Tack själv! Ett sånt härligt initiativ!

    kram

    SvaraRadera
  5. Tack för en underbar kväll med många goda skratt!
    Jag hoppas vi ses till hösten!
    Lägger till dig i min lista och följer dig med spänning.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jag tycker du var väldigt söt, din lilla taliban :-)

    SvaraRadera