Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 19 maj 2011

Klädinköp

Det drar i nedermagen. Lite som minimensvärk, men jag tror att det är växtvärk. Det kändes annorlunda mot när jag fick missfallet så jag känner mig inte alls orolig.
Jag har också för första gången i mitt liv handlat på Bubbleroom. Jösses, vad mycket kläder de har där! Jag köpte en drös med klänningar och en top för nästan inga pengar alls (eller...ja, billigt är det i alla fall). Jag hämtade ut dem när jag handlade idag och efter att ha provat alla så behöver jag inte skicka tillbaka en enda. Kanon!
Och, ja, jag köpte större storlekar än vanligt så att jag kan ha dem hela sommaren och t.o.m. i höst om jag inte växer till ett jättemonster... Stretchklänningar!
Men en var så snygg att jag ska ha den som målklänning efteråt. Den ska jag komma i när jag inte är gravid längre är planen. Efter en del träning, då'ra. Klänningen ska vara min morot inför träningen. Får se hur det blir med det, hahahaa!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar