Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 11 maj 2011

Meny


FRUKOST
Fragminspruta, 2 st kapslar Omega3, 1 liten blå Progynon, 1 st avlång Apotekets vitamin Kvinna samt 1 st folsyra-/järntablett (plus en Progesteronvaggis som inte ville vara med på bild)


LUNCH
1 st liten blå Progynon, 2 st bruna folsyra-/järntabletter, 2 st klotrunda Progestereontabletter

MIDDAG
1 st liten blå Progynon, 2 st vita Prednisolon (som efter en vecka blev reducerade till en), 1 st folsyra-/järntablett som numer har förökat sig till två tabletter samt 1 st Progesteronvaggis


Mums....

6 kommentarer:

  1. Äter du dem råa eller tillagar du dem på nå't sätt? ;)

    SvaraRadera
  2. Råa. Jag gillar Raw Food-konceptet. ;o)

    SvaraRadera
  3. Haha.
    Pillersushi till fredagsmys.


    Omg.
    Ser du hur jag duckar från studierna genom att stalka dig?

    SvaraRadera
  4. Gott ;)
    Ja, vad gör man inte...

    SvaraRadera
  5. Vilka fräsiga Fragmin-sprutor du har, alldeles gröna och (o)sköna! Sådär fina brukar inte mina vara.

    SvaraRadera
  6. Hahahaa! Ni är ju helt underbara!

    Kalimero, Fragminsprutan på bilden är en rysk variant som jag fick från AVA (fick bara 7 st) och de gjorde inte lika ont at ta dem som Fragminsprutorna....

    Kram

    SvaraRadera