Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 25 maj 2011

Mötespanik

Apropå förståelse, jag satt i möte med några personer idag varav en var min blivande chef (inte riktigt klart än men snart kanske). Mötet drog ut på tiden och trots att jag hade med mig en banan som jag tryckte i mig så blev jag bara hungrigare och hungrigare ju längre mötet drog ut på tiden. Jag började må illa och blev yrslig. Jag började planera hur jag skulle grabba tag i papperskorgen och springa ut ur rummet om det skulle behövas. Om blodsockernivån skulle få magen att vända sig, alltså.
Just då ser "chefen" hur jag mår och avbryter mötet. Vi går ut och han konstaterar att jag måste fixa blodsockret så att han inte behöver oroa sig så där. Fina! Så otroligt omtänksamt!
Nu har jag fått i mig mat, laddat med fler bananer och energin är tillbaka.
Vilket bra ställe jag jobbar på. Här bryr man sig om.

Och imorgon är det VUL kl 8.20. Då får vi reda på vad som finns där inne. En eller två. Eller fler.
Uppdatetar här så fort jag kan!

Kram

6 kommentarer:

  1. Ja tänk om alla arbetsplatser kunde funka så!!


    Har de behov av mer personal?!

    SvaraRadera
  2. Åh, lyllos! De kanske är behov av fler ÄD-folk? Vi är ju riktigt trevliga och vana att kämpa;-)

    Spännande i morgon, lova att blogga det första du gör!

    Tips på roliga saker i Riga kanske du oxå har?

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Undrar också om de inte behöver fler anställda? Jag är i fel bransch men funderar på att skola om mig hehe.

    Ujuj vad det ska bli spännande imorgon!
    Nu ska jag rösta.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Det är de säkert. Meat tekniker. Jag locar att "komma ut" en vacker dag och berätta vad det är för företag. ;o)

    AnnaCecilia, kolla i mina kategorier i vänsterkolumnen. Där finns en som heter Riga och i de inläggen hittar du nog det mesta av tips på det vi gjorde.

    Vad röstade du på, kalimero?

    Kraaam!

    SvaraRadera
  5. Det är underbart när man jobbar på en schysst arbetsplats där andra bryr sig om hur man mår. Lycka till imorgon, superspännande. Jag tror fortfarande på två :)

    SvaraRadera