Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 30 maj 2011

MVC idag

Så där, ja! Nu har vi fått en första tid hos MVC. Ett återbud idag gör att vi ska vara där redan 15:45. Och det blir hos den enda trevliga personen inom landstinget jag stött på. Det blir hos barnmorskan som var så hjälpsam och förstående när vi kom dit för inskrivning förra gången. Då när vi fick missfall och störtblödningar där och då. Det känns tryggt med henne så jag hoppas att hon är bra. Hon sa att hon hade erfarenhet av ÄD också om jag minns rätt. Skönt!

Kram

2 kommentarer:

  1. Hoppas det gick fint hos MVC idag. Låter bra om hon dessutom har lite ÄD-vana tycker jag.

    Vad läbbigt med "skräpet" som skrämdes!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, jag trodde det men hade visst fel... :o)

    Tack!
    Kram

    SvaraRadera