Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 26 maj 2011

Progesteronsmälta

Blev nu dönervös.
Jag tog ingen vaggis imorse för att göra livet lättare för gyn. Nu när jag skulle ta den så hade den smält! Förvarade den i fickan vilket inte var så smart. Hinner inte åka hem men svalde två tabletter progesteron istället. Hoppas att det funkar. Det borde det väl?
Det känns lite extra jobbigt nu när jag vet att det finns en Mini där inne som lever....

Kram

6 kommentarer:

  1. Om du inte har hunnit öppna den så lägg den i kylen en stund så stelnar den, den kanske inte får samma behagliga form men det funkar

    SvaraRadera
  2. Lägg den i kylen en stund(om du inte hunnit öppna den)

    SvaraRadera
  3. Den är tyvärr redan öppnad och slängd...
    Tusen tack för bra tips!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Enligt mina förfrågningar så är det inte så megapetigt med exakta tider för vagiatorerna. Sen att du svalde piller extra och har kommit så pass långt nu så är det säkert ingen fara. Vid vanlig IVF så slutar ju många redan vid konstaterat plus. Men jag förstår att du blir orolig.

    SvaraRadera
  5. Tack!
    Dina ord lugnade faktiskt. Jag fortsätter dagen som vanligt...

    Kram

    SvaraRadera
  6. Vad bra. Du kan annars få en av mig på lunchen kom jag på.

    SvaraRadera