Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 19 maj 2011

Radio1

Kära bloggerskan Loba har gjort en stor insats för oss som kämpar idag!
Hon ringde in till Cissi Wallins program på Radio1 och berättade om Ofrivilligt Barnlösas Dag som vi vill ska bli en årligt återkommande dag. Programmet handlade om hur nätet och sociala medier kan påverka och Loba lyckades komma fram telefonledes i slutet av programmet. Kul! Och bra jobbat Loba!
Programmet har inte lagts ut på Radio1 Play i skrivande stund men lyssna gärna när det kommit upp. Det ska jag!
Så nu blev jag alldeles pirrig. Vad kul om vi faktiskt kan ge oss själva en dag då vårt kämpande blir uppmärksammat av omvärlden.
28/5...

Kraaam till alla kämpar!

3 kommentarer:

  1. Hahaha, men shit vad snabb du var med utbloggandet av det, då!
    Inte nog med att Cissi, Simon och livelyssnarna fick lida av mitt stammande och flåsande därute i joggingspåret, nu ska folk plågas i efterhand oxå!

    Det var jättekul att komma fram och det hela mottogs positivt, men jag stakar mig, stammar och på slutet vimsar jag till det och tackar för att jag fick komma HEM, istället för fram. Pinsamt. Men. Jag hoppas det når något öra därute.

    Kram.

    SvaraRadera
  2. Hihihi! Det är ju såååå kul att du gjorde det och dessutom kom fram. Joggandes! Då är det klart att orden blir fel ibland.
    Duktiga du!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Bra idé Wilda Mathilda och bra intiativ av Loba!

    Kram

    SvaraRadera