Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 26 maj 2011

Rix FM

Jösses, sedan jag såg hjärtat picka på ultraljudet imorse så är det svårt med koncentrationen vill jag lova. Jag anstränger mig verkligen och nu blev det visst inte lättare. Titti på Rix FM ringde och det blir en intervju på radion nu i eftermiddag. Pirrigt eftersom min röst kommer att höras. Min nasala stockholmsröst, hahahaa! Men det är förstås galet kul att Ofrivilligt Barnlösas Dag uppmärksammas så!
Jag vill krama hela världen för det! Och ett varmt tack till Rix FM som ger oss tid i radion. Det är precis vad vi behöver allihop, lite uppmärksamhet och omtanke. :o)

Kram

9 kommentarer:

  1. Men gud vad spännande!

    kram jagvilljagkan

    SvaraRadera
  2. Underbart! Du kommer göra succé!

    Går det att lyssna i efterhand? Länkar du i så fall?

    Stora kramar!

    SvaraRadera
  3. Vad roligt

    Många kramar

    Dina

    SvaraRadera
  4. Spännande! Förstår att du blir lite nervös. Vet du vilken tid?

    SvaraRadera
  5. Nej, inte exakt men ganska snart!
    De har webbradio och även en app om man inte har en radio i närheten. :o)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Åh vad bra du var! Jag ville att du skulle få prata mera, mera. Fick lite tårar i ögonen.

    Kram

    SvaraRadera
  7. Vilken grej du har dragit igång, bra jobbat! Hoppas att man kan lyssna i efterhand.

    SvaraRadera
  8. Nu gör jag ett 3:e försök att kommentera. Fatar inte hur man gör. Tycker det är bra med en dag för oss som är ofrivillgt barnlösa. Jag fick gåshud när jag hörde din interjuv på Rix FM. Efter 9 ägginsättningar och nästan 8 år som barnlösa kom vår dotter till världen med planerat snitt den 6 juli 2010. Önskar dig all lycka med graviditeten. Jag var orolig fram till dess att hon kom ut för jag kände inte sparkarna så tydligt. Nu hoppas jag få återuppleva en ny graviditet någon gång. Lycka till och försök att njuta :)

    SvaraRadera
  9. Tack!
    Åh, det är så kul att få läsa/höra att vi är så många där ute. Tänk när jag och min man började med IVF förstod vi inte alls hur vanligt det är med ofrivillig barnlöshet. Efter idag känner jag mig nästan normal, hihihi!
    Igen, tuuusen tack för att ni visar att ni finns! (trots krångel med att kommentera här på blogger ibland...;o) )

    Kram!

    SvaraRadera