Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 24 maj 2011

Romantik

Egentligen vill jag skriva en hel del men det känns som om jag bara upprepar mig. Bara tjat om illamående, mat och trög mage. Ja, magen är helt oreglerlig och vill inte vara med alls. Jag tröstade mig med glass. Det var säkert jäääättebra för en redan knasig mage. Men ibland måste jag få abdikera. Imorgon är det vecka 7+0 och jag firade det helt enkelt, typ.
Brösten har börjat göra galet ont och de har vuxit ur sportbehån jag gått i senaste tiden (jag har två likadana så jag alternerar mellan tvättarna, så ni inte tror att jag går i en enda jämt...). I helgen ska jag köpa två nya och större. Undrar vad jag kommer att ha för storlek vid jul? K-kupa....
Fina M kikade på min mage i tron att den kanske vuxit lite redan.
"Gaser, hjärtat. Gaser."
Vet inte vad som hände men hans tindrande ögon blev vara tomma och så gick han ut i köket och lagade mat.
Jag är så smidig....

Kram

2 kommentarer:

  1. Awww, stackarn....... Låt honom gulla och greja med magen, det är så mysigt! Kram

    SvaraRadera
  2. Men Smulan, gaser är ju faktiskt inte så mysigt... ;o)
    Han får bida sin tid ett tag till, hehehee.

    Kram!

    SvaraRadera