Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 19 maj 2011

Sea band

Nu har jag inhandlat Sea band. Mådde illa hela vägen till Apoteket och även när jag tog mod till mig och handlade lite mat också. Väl hemma åkte banden på illa kvickt för jag mådde pyton. Och nu? Jag känner ingenting! It's magic! Jag var allt lite skeptisk innan men provar så klart det mesta om det inte dödar mig. Tänk att det funkar! Och så ser jag ut som ett tennisproffs också!

Tack för det tipset, Cissa och Maria!

Kram

3 kommentarer:

  1. Hihi, vad var det jag sa! Och visst ser man sportig ut. ;-)

    Det jobbiga är bara alla frågor man får. Särskilt om man inte vill berätta om graviditeten än. Jag är ju reumatiker så jag kunde dra en vals om det... ;-)

    SvaraRadera
  2. Ett litet tips bara.... ha långärmat på jobbet, jag vart avslöjad av banden:-)

    Kram Wallan

    SvaraRadera
  3. Hihi, jag har stått och provat lämpliga kavajer att ha till. Ååh, det här är riktigt kul! Känner mig som en busig femåring.

    Kram

    SvaraRadera