Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

söndag 15 maj 2011

Startmotor

Ni vet när man startar en moppe och det rasslar till i motorn? Ett litet dubbelknack, hack, hack och sen tickar motorn igång?
Det hände just med mitt hjärta. Det fladdrade till lite extra. Hackelihack, dunk, dunk.
Jag och Fina M bestämde oss för att det förmodligen kom sig av att påskisarnas hjärtan kickade igång. Mitt hjärta hjälpte till lite. Som en startmotor.
Jo, så är det nog.

Kram

4 kommentarer:

  1. Hej fina! Kan inte låtabli att titta in och läsa din blogg, vad fin du har gjort den. Gråter en skvätt när jag läser ditt tidigare inlägg. Kramar till er alla tre/fyra :)

    SvaraRadera
  2. Hej fina lilla du!
    Blir glad av att "se" dig! Ha en fin söndag.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Klart det är så!

    Och jag vet inte om jag blir mest arg eller ledsen när jag läser ditt förra inlägg. Jag vill liksom bara krama dig. Hårt och länge.

    Tjälek till dig, M och påskisarna.

    SvaraRadera
  4. Tack, Loba! Jag tar emot en avståndskram. :o)
    Och skickar lööööv tebax.

    KRAM

    SvaraRadera