Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 7 maj 2011

Vafalls!?

Ooops, gnällde jag nyss? Skäms! Jag lider inte alls, jag njuuuuter faktiskt av att vara trött! För orsaken är ju faktiskt ett mirakel. Eller två.
Som jag längtar efter att få reda på om det är två eller inte. Det är som lotteri med vinst varje gång (förutsatt att allt går väl hela vägen nu då). I slutet på maj ska jag boka VUL. Då får vi svaret.
Hmm, jag kanske skulle lägga upp en gissningstävling här? Det vore kul! Av de som röstar rätt drar jag en vinnare som får en trisslott (snor den prisidén från Smulan). Nu ska jag leta upp en sån funktion till bloggen...

Solkramar

2 kommentarer:

  1. Jag är med! Jag kommer nämligen vinna trisslott, för det ÄR två!!! Du, jag kom på en annan grej nu när du väntar barn :) Blir det årlig tradition att åka till Riga runt påsk nu? Kram på dig trötter :) PS. så mysigt att kunna skriva "nu när du är med barn" DS :)

    SvaraRadera
  2. Jag har röstat på 2 starka pickande hjärtan. :)

    SvaraRadera