Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

söndag 15 maj 2011

Vaken

Jaha, nu får man lära sig att stava till Azerbadjan också. Melodifestivalen bidrar till mycket kunskap.

"Nyvaken" tänkte jag skriva men det kan jag inte. Fina M (som just nu inte känns så fin, morr) har visst ätit snarktabletter för hela sängen vibrerar. Omöjligt att sova då och mitt morgonhumör är lite förstört av irritationen över att inte få sova. Tur för M att han ska åka bort idag, hahahaaaa!
Skämt åsido, jag gillar att vakna tidigt på helgerna (men hellre fågelkvitter än snarkningar då). Det är så tyst och skönt och dagen känns så lång. Härligt! Och att ligga i sängen och fundera lite så här innan frukost är ju en underbar lyx. Får vi barn så lär den lyxen försvinna så jag njuter till fullo.

Frukostdags!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar