Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

söndag 23 augusti 2015

24

Idag känns det som om jag har ätit fyra pizzor, fått förstoppning, sovit en timne på två veckor och har en gaffel i underlivet. Typ.
Jag skyller på värmen men det är väl egentligen bara graviditeten som är heeeelt normaaaal. 
Idag vill jag att Liten ska vara färdigbakad och komma ut. Nu. Det är bara gnäll på mig och Fina M flyr fältet och fixar i trädgården, vilket gör mig ännu grinigare eftersom Mini vill klänga på mig. Och då vill jag inte vara grinig så jag biter ihop men stirrar med onda ögat på Fina M från terassen. 
Fan, jag är i mitt esse idag! Svettig, tjock, otymplig och sur. Låt det bli kväll snart så att dagen imorgon blir bättre.

Sa jag att det är sjuhelsikes mycket flygmyror här också? Det är det.

F'låt, måste få ur mig gravidgnället NÅGONSTANS....

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar