Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 10 december 2014

Klockan klämtar

Jodå, det är inga problem att ha mens. Jäss! 
Kl 7:30 har jag tid och jag får inte äta efter midnatt. Fina M ska hämta mig vid lunch och så kör han hem mig.
Äntligen blir det här av. Nu känns det som att vi går "all in". Nu gör vi allt vi kan. Sista gången. Sen är det äntligen slut på alla behandlingar. Åh, vad skönt det ska bli när det är över!
Erhm, det låter nästan som att jag tror att det går åt skogen... Jo, lite så känns det faktiskt. Det skulle vara så overkligt att vara gravid igen. En sån tur kan jag ju bara inte ha!

Nu ska jag äta lite till... Så att jag inte försmäktar imorgon.

Kramar!

1 kommentar:

  1. Vad skönt! Underbart! Jag önskar och hoppas med dig iallafall.

    SvaraRadera