Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

söndag 13 september 2015

Två dagar kvar

Jahapp, nu är det nära vill jag lova. Självklart har jag dragit på mig en lättare förkylning så jag har ont i halsen och bomull i öronen, men det blir nog bra ändå. Enda problemet är att det gör mig ännu tröttare än vad jag redan är så jag orkar verkligen ingenting. Äter, sover och snarkar mest. Det sistnämnda är irriterande eftersom jag väcker mig själv och jag behöver ju verkligen sova... Moment 22.

Idag ska jag försöka laga till en gryta som ska räcka länge, tänkte jag. Får se om jag orkar bara. Somnar väl över spisen.

Mitt i allt snurr så har jag också valt att flytta våra bolån. Jättesmart när jag har gravidhjärna och är toktrött. Jag förstår verkligen inte en mening i låneavtalet så det tar lite tid! Vi måste fixa det där idag så att vi slipper ta det i veckan som kommer. Usch, vad trött jag blir på mig själv ibland. Det är ett smärre under att Fina M orkar med mig, hahaha!
Nu har han dock paus för han och Mini är och badar idag. Skönt för dem båda att slippa mig lite samtidigt som jag får lite vila och andrum.

Imorgon blir det spännande! Då är det dags för basprovet (blodprov som ska tas innan snitt max fyra dagar innan), hämta pappa med fru och så duscha i descutan och bädda rent i sängen. Undrar om jag kommer att lyckas somna...

Kramar!

2 kommentarer:

  1. Sent omsider kommer äntligen en kommentar (lite knöligt att få till det av olika anledningar).

    Tänk att du snart är tvåbarnsmamma! Helt otroligt fantastiskt underbart! Blir själv sådär lite pirrigt euforisk av tanken. Hoppas förkylningen snabbt försvinner så du verkligen kan njuta!

    Många varma kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åååh, vad kul att "se" dig!
      Och tusen tack så klart!

      Många kramar

      Radera