Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

söndag 8 november 2009

Vin...

Fan! Igår var jag på middag och tänkte mig inte riktigt för. Jag drack inte bara ett glas vin som det var tänkt utan flera stycken. Nog för att det inte står någonstans att Puregon och vin inte är farligt men ändå... Alkohol är inte bra för kroppen alls så varför skulle det vara bra när man genomgår en IVF-behandling? Fan, vad korkad jag är!!!

Idag svettas jag i mängder. Jag tänker mig att det är så här det är att vara i klimakteriet. Jag har ingen aning om det ska vara så här när man tar Puregon-injektioner eller om det beror på att jag var jävligt korkad och drack vin igår. Usch, jag önskar verkligen att jag kunde ha det ogjort! Dum, dum, dum! Men nu är det som det är. Jag tänker inte ens tänka på vin i fortsättningen. Nu är det fokus på att få barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar