Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 14 november 2011

Små förberedelser

Nu har jag läst mer av boken och jag gillar den. Har kommit till lite mer "hardcore stuff", d.v.s. beskrivningar av vad som de facto händer. Sånt gillar jag. Jag vill förstå saker och ting så gott jag kan. Mest för att det är intressant och kul men det kan nog vara bra i avslappningssyfte också.
Intressant är det i alla fall.

Igår bytte jag sovsida i sängen. Nu sover jag på den sida där Fina M brukar sova. Anledningen är att det är på den sidan vi har bäst plats för barnkorgen där Mini ska sova. Då är det mest praktiskt om jag ligger närmast så nu håller jag på att vänja mig. Jag blev lite förvirrad när jag vaknade imorse men annars gick det bra. Hehehe.

Idag ska jag luncha med ÄD-tjejerna igen. Kul!

Kram

2 kommentarer:

  1. Smart att redan nu byta sida, det e något som även vi måste göra.. ska nog härma er där och byta redan innan :].
    Ha en fin dag, fina!
    kram

    SvaraRadera
  2. Ja, jag kom på att jag nu låg och slet i täcket åt "fel" håll liksom... Och så försökte jag komma ur sängen på fel sida. Eftersom jag är totalt väck när jag vaknar så kan det vara bra att få in lite rutin i det mest basala som att kliva ur sängen liksom. ;o)
    Hoppas att du haft en fin dag, du med!

    Kram

    SvaraRadera