Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 16 juli 2012

Viktigt jobb

Alltså, jag har en väääldigt rolig kväll just nu.
Killen som gjorde att jag och Fina M träffades är på middagsbesök. Vi sitter ute med ett glas rödvin var, jag, Fina M och A, och pratar om allt.
Jag brukar säga att A är orsaken till att Mini finns. Med viss korrigering då så att inga missförstånd skall uppstå om vem som är pappa till Mini... erhm...
Hur som helst, en av anledningarna till att jag har så kul är att vår vän A precis berättade att en av hans kompisar jobbar som inköpare till ett sjukhus. En gång fick han i uppgift att inreda ett masturbationsrum. Hahahahaaa!
Ok, jag har dålig humor, men det ÄR ju roligt! Tänk att sitta och planera något sånt på jobbet. Planera hur killar ska kunna få till det i ett rum helt själva. Galet jobb! Jag kan faktiskt inte låta bli att skratta. Vilket knasigt, men ack så behövligt jobb!!

Vi får väl ta och tacka den där inköparen. Han har ju de facto gjort nytta.

Tack!

Kramar

5 kommentarer:

  1. Haha, intressant uppdrag :)

    Kram från XB

    SvaraRadera
  2. Men alltså... det där är ju faktiskt hysteriskt roligt!! (och samtidigt inte alls :D)

    kram
    jagvilljagakn

    SvaraRadera
  3. Erhm. Inte givet vad jag hört om de rummen. Jag har hört att toaletterna på avdelningen är sexigare.

    SvaraRadera
  4. Nä men hahahaha, oj så svårt egentligen! Kram

    SvaraRadera