Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 16 oktober 2012

Jässsss!!!!

Tjohoo!
Jag får påbörja behandlingen! Jag skrev att jag hade en "ägglossningscysta" (så kallade gyn det).

På dag 2 nästa mens så ska jag börja knapra Estrofem (progynon) 2mg-tabletter 3 gånger per dag.
Estrofem finns inte i Sverige vad jag kan hitta så det borde fungera lika bra med Progynon, som jag tog förra gången. Ska maila och fråga för säkerhets skull.

Ååååh, vad jag längtar efter mensen nu!! Tjohooo!

KRAMAR

4 kommentarer:

  1. Wohoo! Spännande och åh så häftigt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för stödet!! Jag är såååå nervös!
      Men det är roligt också, så klart. :o)

      KRAM

      Radera
  2. Men åh vad spännande!
    Här hålls det tummar redan nu. :-)

    Kram

    SvaraRadera