Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 12 mars 2011

Drömmar

Ligger i ett sovrum som badar i ljus. Våren ÄR här.
Lakanen är mjuka och M håller om mig i sömnen. Så här vill jag ha det. Alltid. Tänker jag. Men det vill jag ju inte alls. Jag vill att ett barn ska få vara med och dela den här stunden med mig också. Men i övrigt så är allt perfekt just nu. Mysigt, mysigt.

Igår somnade jag brevid fina M på soffan framför en film. När han rörde sig lite så frågade jag tydligen lite snabbt om han skulle gå och träna. Sömnprat.
Jag ska träna idag. Friskis & Svettis. Sen ska jag njuta sol så länge jag orkar!

Våriga kramar!

5 kommentarer:

  1. ja, det måste bli så! Att det kommer en liten bebis som ni vaknar med oxå sen. Allt annat är bara ett fruktansvärt slöseri med bra föräldraresurser :-)

    JAg ska oxå träna idag - minsann! Fast du kan ju ta och skicka hit lite sol för här är det bara mulet, vill gärna ha lite sol i eftermiddag när jag ska ta eftermiddagspaus i jobbandet juh!

    SvaraRadera
  2. Tack! Och godmorgon! :o)

    Beamar genast över sol till dig!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Låter som en bra dagsplan :)

    SvaraRadera
  4. låter otroligt härligt!
    Håller med dig om att det enda som saknas nu är en liten parvel!
    Ha en fin lördag!
    Kram R.

    SvaraRadera