Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 11 juli 2013

Hos gyn

8 mm.
Det är bra och allt såg strålande ut. Treskiktad också.
Jag fick även remisser för att mäta hcg om jag skulle få ett plus, eftersom Fru Gyn är på semester när jag ska testa. Hon kommer tillbaka precis när provsvaren kommer så det blir nog bra det här. Ska bara ordna ett plus också....
Jag känner mig lite smånervös, faktiskt.
Vet inte varför det känns annorlunda mot förra gången men jag gissar att det är utgången av det förra som spökar. Ett plus som gick åt skogen finns nog kvar i bakhuvudet och spökar lite, trots att det känns som att jag inte har något att förlora.
Konstig känsla är det i alla fall.

Nu sover Mini så jag får snällt bege mig ut i köket och packa det sista. På lördag åker vi och nu används det bara plastbestick här hemma. Imorgon magasineras de sista möblerna också så då sover vi på en madrass på golvet. 
Vad skönt det ska bli att åka iväg ändå!

Kram på er!

3 kommentarer:

  1. Åh vad spännande!!! Håller tummarna hårt. LYCKA TILL!

    /Em

    SvaraRadera
  2. Hurra!! Heja alla hormoner och embryon nu!

    SvaraRadera