Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 30 juli 2013

RD7

Så klart fick jag ett mindre blodsockerfall idag igen. I samma butik igen!
Jag glömde att köpa mjölk igår så på vägen hem idag svängde jag förbi igen.
Den här gången blev det godis och nötter som fick mota bort fallet. Och nu har jag en påse nötter i handväskan om det händer igen.

I övrigt känner jag bara ett svagt molande. Eller, förresten, jag inbillar mig att brösten blivit aningen större. Kanske.
Och när jag satt i bilen ilade det lite igen.
Så kanske, kanske... Jag har inte tappat hoppet helt.

Jag lääängtar till på söndag! Att ruva är en plåga.

Kram

1 kommentar:

  1. Nötter ger en långsam bs-höjning, så om ditt bs faller snabbt så bör du nog ha snabbare kolhydrater lätt tillgängliga. Köp ett paket dextrosol och använd i nödfall (det räcker att ta två-tre stycken tabletter så har sockret höjts lagom högt igen!).
    Jag läääängtar också till på söndag, men idag är det onsdag och snart snart är vi där. Men det gör absolut inget om vi hoppar över resterande dagar denna vecka :)

    SvaraRadera