Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 24 augusti 2010

Mat och gott

Jahapp, en ny kväll med träning på schemat. Jag har dock börjat tvivla på träningens nytta eftersom jag åt chips medan jag lagade mat... Och så såg jag att vi har ostbågar kvar i skåpet sedan kräftskivan. En stor påse som aldrig öppnades. Så tråkigt.

Idag föreslog jag för maken att vi kunde åka och äta på en skaldjurskväll i oktober på ett bra ställe vi varit på förut. Men så insåg jag att man kanske inte kan äta all sån mat då. Härligt!!! Hoppas att det blir så.

Då insåg jag också att jag måste äta prosciutto och ostar till vansinne fram till vecka 36.

Jag får nog glömma det där med att kulmagen ska bort. Och förhoppningsvis blir den inte mindre än på ett år heller...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar