Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 22 augusti 2013

Inskolning

Kursens sista dag och jag längtar hem. 
Visst var det skönt att kunna göra vad jag vill men nu vill jag krama Mini.
Hon är så duktig, så duktig! Första gången hon skulle sova på dagis under inskolningen gick det inte alls. Hon satt glad bland leksakerna och ville leka så Fina M fick åka dit. Han satte henne i vagnen och gick en sväng så somnade hon galant. 
Igår gjorde personalen så istället för att köra insomning på en matta och Mini somnade galant igen. Mattan får vänta lite, viktigast är att hon sover. En liten promenad för personalen gör bara gott, hihi!
Så nu vill jag bara hem. Jag är så glad att Mini trivs på dagis, är glad och att allt går så bra. Stolt och glad mamma.
Att personalen kallar henne för Pärlan värmer i hela mitt mammahjärta. Fina, goa unge.

Igår träffade jag två goa mammor: JVJK (Jag vill jag kan) och E (Drömväven). Bloggarna är länkade till i högerkolumnen. 
Myyycket trevligt var det! JVJK är i vecka 15 och mår sisådär till och från så att hon lyckades ta sig till fiket och träffas är en bedrift. Och E kom med lilla E som är en helt bedårande, charmig liten tjej! Väldigt trevlig kväll. Tack tjejer!

Nu ska jag koncentrera mig på kursen igen...

Kram där ute!

1 kommentar:

  1. Vad glad jag blir att det går så bra för mini på förskolan :).
    Och vad kul med en liten bloggdejt. Blir lite avundsjuk :). Hade mer än gärna träffat E och L , för att inte tala om M :)
    Kam tänka mig att lilla L är super charmig :).

    Massa kramar.
    Luiza

    SvaraRadera