Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 6 augusti 2013

Kliniksvar

AVA har svarat på mitt mail.
De beklagar verkligen och ber mig att inte tappa hoppet inför nästa FET.
Jag ska sluta med tabletterna och invänta mensen.
Så fort den kommer tänker vi invänta ytterligare en mens och köra vårt sista syskonförsök.

Ikväll blir det vin och ost med vänner som kommer på besök. De vet inget om vår ÄD så det ska bli skönt att få koppla bort alla tankar en stund.

Tusen tack för allt stöd!

Många extrakramar till er

4 kommentarer:

  1. Varför är det sista försöket? Är det nån regel eller är det något ni bestämmt?

    SvaraRadera
  2. Hejsan,
    Nej, det är ingen regel utan något vi indirekt har bestämt. Att starta ny ÄD med ny donator och nya stimuleringar orkar vi nog inte med längre. Det blir jättedyrt och vi vill nog få leva lite "vanligt" liv också.
    Och så är det en risk med alla hormoner jag får ta och det känns som om det är bra att undvika.
    Men man vet ju aldrig... Människor har ändrat sig förr....

    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, jobbigt, jobbigt :(
    Stor kram till dig. Många hållna tummar för nästa försök.

    /Em

    SvaraRadera