Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 2 augusti 2013

Mår lite kasst

Mår seriöst illa och två gånger vid 10:30 gick jag och snodde två knäckebrödskivor från en medarbetare (förlåt!) och knaprade i mig en sockerbit.
Alltså, jag MÅSTE väl för sjutton vara gravid?! Annars har jag seriösa problem...
Eller kan man bli illamående av progesteronet?

Nu vill jag att det ska vara söndag så att vi får ett svar på det här. Testa tidigare törs jag inte. Helst vill jag nog inte testa alls för det här illamåendet ger mig förhoppningar så ett minus skulle göra mig riktigt ledsen och besviken.

Ruva är en plåga.

Kram

7 kommentarer:

  1. Håller tummarna!! :) / jenny

    SvaraRadera
  2. jag hoppas o håller tummarna för din skull!

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna som bara den!
    Minns att jag mått illa av progesteronet, men inte på det sättet. Jag tror också att du är gravid :D

    SvaraRadera
  4. Ja, du MÅSTE för sjutton vara gravid. Något annat går vi inte med på någon av oss.
    Två dagar kvar...tålamod har aldrig varit min starka sida. Kommer du att testa med morgonurin? Bara undrar om jag ska ställa klockan på söndag morgon och kolla om du har skrivit något här...;)

    SvaraRadera
  5. Åh, spännande!
    Konstaterar glatt att jag går upp kl 06.10 på söndag morgon för jag ska jobba. Kommer kika in på din sida var 5:e minut från ungefär då :-)

    SvaraRadera
  6. Låter ju väldans positivt iaf!

    SvaraRadera
  7. Jag läste att man kan må illa av progesteron, jag testade mig 5 dgr innan bim och fick plus, då illamående och ömma bröst är ngt jag hade dagen innan mens, inte mer än en vecka innan! Lycka till!

    SvaraRadera