Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 29 juni 2011

Gravidbus

Apgott alkoholfritt mousserande rosévin! Arc-en-Ciel.
Finns i 20 cl-flaskor som får plats perfekt i handväskan om man vill smussla på en solig restauranguteservering där de envisas med att sälja Pripps Blå Lättöl och läsk som de enda alkoholfria alternativen.
Tips: beställ en Ramlösa i vinglas och sen häller du upp rosé i glaset istället. Och gömmer glaset lite snyggt när servitrisen passerar.
Vaddå? Om de envisas med att ha skräpalternativ på menyn så får de stå sitt kast. Punkaren i mig kommer fram ibland, heheheee!



Aaah, sommar! Då FÅR man göra lite bus!

KRAM

2 kommentarer:

  1. ha ha ha Jag har en öppnad stor sån flaska hemma , men tyvärr tyckte jag det mest smakade saft...

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hahahaaa! Ja, men det gör ju alla såna där viner. :o) Det är är den bästa jag fått tag på hittills. Men det kanske mest beror på bubblorna. ;o)

    kram!

    SvaraRadera