Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 8 juni 2011

Tvåsiffrigt

Idag går vi in i vecka 10. Tvåsiffrigt! Tjohooo!
Fina M läste högt ur Liberos Graviditetskalender (ifån-app) igår:
"Du strålar!" Säääkert...
Men det stod också att den här tiden kan vara tuff och man kan känna sig svullen, särskilt efter lunch och vid kl 16 blir det fullständigt olidligt. Magen fungerar långsammare än någonsin och man är förstoppad och/eller gasig.
Tell me about it...
Ta tupplurar stod det också och det gör jag garanterat. Sover flera gånger per dag, hahhaaa!

Jag har funderat på att köpa boken "Ett barn blir till" av Lennart Nilsson. Jag har alltid varit fascinerad av den boken så nu är det väl på tiden att jag gör slag i saken. Tänk om han kunde komplettera boken med bilder vid ÄD... Vilken dröm!

Jobbdags.

KRAM

2 kommentarer:

  1. Hahahaha, du skriver så underbart! V10 redan!!! Åh lilla mini...... :o) Kram

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Helt otroligt! Tiden går nog lite fortare än vad det känns som i trots allt... :o)

    KRAM

    SvaraRadera