Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 3 april 2010

Däck



MÅSTE bara dela med mig av detta, hahahaa!

Kära maken har ägnat två timmar åt att göra rent mina toksmutsiga sommardäck (ok, lite väl analt beteende för min smak men vaddå, jag kommer se såååå tuff ut i min bil med glänsande fälgar!).

Han slet och avfettade och borstade och putsade och sköljde. Det är kärlek.

"Men älskling, det där är lillebrorsans däck som han har förvarat här över vintern du står och putsar på."

Raaaassssp......stort hack i skivan.

"Fan, jag ska rulla dem i lera igen! Han ska få göra rent sina egna jävla däck."

"Men nu är du väl orättvis, det är ju inte hans fel... Hahahahhaaaaa!"

Stort apflabb!
Borsan är helnöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar