Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

söndag 25 april 2010

Donatorer

Jag vill hylla de som donerar ägg till oss som inte kan få barn själva av olika anledningar. Här kan ni läsa lite om en del av dem och det de är med om:

Donatortråden

Jag blir verkligen personligen så berörd att jag nästan får en tår i ögat. Vilka fina medmänniskor! Och får jag en bebis via ÄD så får den dessa fina godhetsgener. Kan det bli bättre?

Tack till alla donatorer!

Kram

2 kommentarer:

  1. Jag håller med dig så.
    Och min man med.
    Han tycker att det är det finaste man kan göra för någon annan. Det är så fint sagt av honom och jag håller verkligen med.
    Var in och läste..och grät litet.
    Det är så fint. Jag vill med tacka för att dom finns.

    SvaraRadera
  2. Jag passar också på att tacka alla donatorer. Ni är guld värda ska ni veta!

    Kram Tabasco

    SvaraRadera