Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 8 april 2010

Samvete

Fan, när jag jobbar så får jag dåligt samvete för att jag inte åker och tränar istället.
När jag tränar så funderar jag på en massa annat jag borde göra också. Typ vila eftersom jag jobbat så mycket.

Och när jag sitter vid datorn tänker jag att jag borde träna istället och får dåligt samvete igen.

Summering av antalet träffar på dåligt samvete i samma mening ordet träna eller träning påvisar att jag är ett attans klantarsel som inte tar mig i kragen och istället går och tränar. Hur svårt kan det vara?! Jag tycker ju att det är urkul. Jag har blivit lat.
Scheisse, som tyskarna säger. Imorgon blir det träning igen! Back to normal!

Kramas, även när du tränar!

1 kommentar:

  1. Jag känner igen mig själv i det här med dåligt samvete för att jag tränar för lite... Sitter också alldeles för mycket vid datorn. Måste ta mig i kragen. Vill ju inte åldras i förväg om jag ska få ett barn snart...

    Kram Tabasco

    SvaraRadera