Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 1 april 2010

Lätt

Shit, vad skönt att en del orkar lägga ut sånt här (länken nedan). För tänk om alla inte hade det värre än så här. Tänk vad skönt det skulle vara. Vi skulle slippa tänka på våra medmänniskor och vår egen utveckling eller Haiti. Typ.
Sånt här får mig att tänka på att världen kanske inte är så dum ändå. Just nu i alla fall.
Det är som tabloider. När löpsedeln ropar ut att det blir en regnig sommar så vet man. Ja, då vet man att det inte finns så himlans mycket bekymmer. Just där jag själv befinner mig i alla fall. Precis så är det.

I-landsproblem

(ja, det är från FL, vad annars? Hahahahaaa!)


KRAM

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag har avreggat mig från fl.

    Jag träffade för många livet leker där.
    Jag tog åt mig och vill spara på mig själv med allt som jag har kring mig nu.

    Ville bara säga.

    Hoppas allt bra med du.

    Ha en glad och rolig påsk!

    SvaraRadera
  2. Det gjorde du helt rätt i.
    Trist att det finns människor som förstör.

    KRAM

    SvaraRadera