Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 1 april 2010

Häxor

Åh, jag har slitit idag! Som ett djur! För idag togs en del av verksamheten över av det nya företaget på jobbet. Det känns lite som en lättnad men jag vet att det är en del hårt arbete kvar. Men det mesta är gjort i alla fall.

Så kom jag hem efter att ha köpt lösgodis för 80 kronor. Hem till min fina make som började med maten. Vi kikade ut genom fönstret hela tiden. Alla små söta häxor vimlar runt i vårt område som små illrar. Föräldrarna i släptåg. Skulle ungarna se att vi var hemma? Skulle vi få ösa godis över dem? Utan att föräldrarna kan göra något?
Jo, det skulle vi. Fyra små söta ungar som kastade sig över vårt jätteägg fyllt med godis. Små knytnävar som borrade sig ner i högen och tog så mycket de kunde. Typ två godisbitar i taget, hihihii! Så jag sa åt dem att ta lite till. Till alla mammors förtret, mooooahahahahaaaaa!!!
Jösses, vad söta de var. Ungarna alltså. Tänk att vi kanske har en nästa påsk om allt går vägen. Det känns overkligt.
Men fram till dess så får jag skämma bort alla andras barn HUUUR MYCKET SOM HELST. Pilutta!

Så nu ska jag kika efter fler små, gulliga häxor som jag ska ösa godis över. För det var kommer jag ihåg att jag bara älskade när jag själv var liten och skulle till Blåkulla.

Många påskkramar till alla jag känner till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar