Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 22 februari 2011

Allmänrapportering

Jaha, ibland måste man tydligen jobba också. Inte bara blogga. Nja, jag brukar få jobba ikapp den tid jag eventuellt skriver här när jag är på jobbet men idag har det inte funnits en sekund till övers. Inte ens på lunchen!
Och värre blir det för jag har ett kvällsmöte. Urrrk! Jag vill bara hem...

Igår slog en förkylning till också. Näsan rinner konstant men det enda jag tänker är att bättre nu än i april. Ologisk tanke, jag vet. Precis som om en förkylning inte kan slå till i april. Men jag blir nästan aldrig förkyld på våren så jag räknar med att det blir så i år igen. Förkylning nu alltså, inte sen.

15 dagar kvar tills det är dags för Procrensprutan. Drygt två veckor. Det är nada!

Kram

2 kommentarer:

  1. Hihi, det går framåt, men varför så sakta?

    Hoppas du mår bättre nu, eller imorgon.
    Vill ha dig frisk.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack, tack! Jodå, jag är nästan frisk. Bara en rinnig näsa...

    kram

    SvaraRadera