Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 11 februari 2011

Myser mig närmare

Så satt jag här och jobbade och så slog det mig att det bara är helgen kvar sen drar vi. Pirr!!
Och sen slog det mig att det är imorgon jag börjar med Progesteron. Det har jag inte ens tänkt på! Fantastiskt skönt. Nu är det verkligen dags.

Ikväll ska jag och bästaste bästisen gå ut och äta och ta ett glas vin på något mysigt ställe. Det blir ingen sen kväll utan bara mys och mums.
Imorgon ska jag träffa en annan kompis och göra samma sak. Hihi! Men hon har ingen aning om att vi häller på med ÄD.
Tänk att få ha två mysiga kompiskvällar på raken. Underbart! Sen får jag väl krama lite extra på fina M på söndagen. ;o)

Och så lite jobb nu'rå...

kram

1 kommentar: