Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 1 februari 2011

Nedräkningar

En ny följare! Tjohooo, vad skoj!
Välkommen minadress76!

Eftersom jag är vän av nedräkningar så har jag nu äntligen konstaterat att jag i alla fall är i samma månad som FET ska ske. Ett liiiitet steg framåt, hahahaa!
Och på mitt sätt att räkna (FET-dagen är dag noll, idag räknas inte) så är det bara 13 dagar kvar. Och om bara tolv dagar tar vi båten till Åbo. Om man nu ska se positivt och framåt på det hela, och det ska man ju!

Nästa lördag börjar jag med Progesteronet. Dit är det bara 9 dagar kvar.

Nedräkningar... I väntan på FET.



kram

2 kommentarer:

  1. Vad skulle man göra om inte nedräkningen fanns??! Jag är likadan :) Det är ju mindre än två veckor kvar, så spännande!! Jag värmer upp tummarna redan nu :)

    SvaraRadera
  2. Hahahaa! Vad kul med en nedräknarkompis!! :o) Men visst får det tiden att gå fortare?

    Kram

    SvaraRadera