Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 21 februari 2011

Dissad

Jaha, nu har M dissat min blogg också. Han verkar inte gilla dödskallen... Själv ser jag motivet som bohemiskt och kulturellt. Och coolt. Men det tycker tydligen inte han. Det är "inte så positivt tema direkt". Äsch, en dödskalle hit eller dit. Snubben är ju redan död och Shakespeare höll t.o.m. i en dödskalle.
Fina M, det är bara en bild, hihihii! Och jag byter den förr eller senare ändå.

Idag har jag äntligen sprungit på bandet igen. Det var sååå jobbigt! Men skönt. Så blir det lite styrka ikväll. Nu jäklars! Jag vet att jag inte kommer att träna efter insättningen så nu har jag min chans liksom.

Nu ska jag surfa på hotell i Riga. Inte boka, bara kika lite.

kram

7 kommentarer:

  1. Som gammal trollpacka gillar jag ditt nya tema. Det andas alkemi och livscykel. Fantastiskt vackert ;)

    SvaraRadera
  2. Preciiiiis!
    Fina M vänjer sig nog han med, hahahaa! Läste självklart din kommentar för honom. :o)

    kram

    SvaraRadera
  3. Har oxå kikat på RIga hotell, det e nog bra att försöka ta nån nära. Sen kan man promenera in till stan.

    Ett tips är att boka genom cooppremien, så blir det billigare.

    Kraam

    SvaraRadera
  4. Tack för tipset, AnnaCecilia! Det är ju halva priset mot vad vi tänkte oss. Kanon!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Det är ett romantiskt och tidlöst och historiskt tema. Ser han inte att Cleopatra är med där? Hon till vänster? M gillar ju historia.

    Jga gillar ditt tema!

    SvaraRadera
  6. Jag sällar mig till massorna - jag gillar också temat! Supersnyggt!

    SvaraRadera