Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 19 februari 2011

Träningshumor

Idag var min man på gymet och tränade. Han tränar ganska mycket för han ska springa halvmaran i september (jag vet, hysteriskt) och han vill så gärna vara bättre än sin friidrottarkompis. Ja, precis, väx upp... ;o)

Hur som helst, vi har en granne som går på samma gym. Grannen brukade vara stor som ett hus. En riktig muskelbyggare. En lång och galet stor en. Min man är kort och ingen muskelbyggare alls.
Sorgligt nog så råkade vår granne ut för en trafikolycka i somras. Han skadades så illa att han låg i respirator. Riktigt läskigt men han repade sig och nu går han på gymet igen och han verkar komma igen riktigt bra. Vi är glada för hans skull.
Nu ska samfälligheten där vi bor bygga ett plank vid våra tomter. Vi har inget emot det alls men vill bestämma hur det ska se ut så vi ska synka ihop oss med denna granne. Så min man "haffade" honom på gymmet idag. Pratade ihop sig lite. Jag frågade hur samtalet gick och fina M berättade noga och sakligt. Så avslutade han med att säga:

- Men grannen tog knäcken av mig. Rejält.
- Hur då? Vad menar du?
- Han har legat i respirator i flera månader medan jag har tränat som ett djur. Ändå så tar han lika mycket i benpress som jag!!

Livet är hårt, hahahaaaaa!! Vår granne är KUNG i området numer. Grabbar...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar