Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 25 februari 2011

Pinsamt

Det här är pinsamt.
Jag skulle åka till Eskilstuna för att hämta den där förbaskade tamburmajoren igår efter jobbet. En resa som borde ta drygt 1 timme i rusning och lite halvhala vägar. Max. Jag skulle åka den norra vägen, d.v.s. E18 och sen neråt för att slippa köerna mot Södertälje. Åh, jag var så nöjd med mitt smarta drag!
Tyvärr så lyckades jag missa avfarten till 55:an (vägen som går "neråt") TVÅ gånger... Och missar man den så är det en jäkla resa innan man kan vända kan jag berätta...
När jag äntligen kommit rätt så missade jag avfarten mot själva Eskilstuna. Bra jobbat. Gör man det så kan jag meddela att ingen GPS i världen hjälper för hälften av alla vägar och avfarter därute i ingenting är avstängda för ombyggnation.
Det slutade med att jag satt och harvade på en isig och kurvig "gamla E20:an". Höll på att ha ihjäl ett rådjur också. Och så har ett av mina halvljus gått sönder så det var fasligt mörkt de gånger jag inte kunde ha helljuset på.
Jag åkte från jobbet kl 17 och kom hem 21.30.
Men nu har jag min "pinne" som M kallar den. Den dyraste pinnen i världen.
Fan, vad nöjd jag är.

Kram

6 kommentarer:

  1. Hoppsan! Lite tankspridd kanske? ;)

    SvaraRadera
  2. Ja, det är det minsta man kan säga!
    Bilen bara åkte på liksom... Erhm...

    SvaraRadera
  3. Haha. Det var ändå starkt gjort. Jag hade nog börjat gråta och åkt hem :)

    Ska bli en ytterst trevlig fredagskväll.

    SvaraRadera
  4. Hahha:-)

    Jag hade nog oxå börjat gråta, och vänt hemåt. :)

    SvaraRadera
  5. Halleluja, jag har sett Herr tamburmajoren live och även hängt en jacka på honom - funkade fint!

    *fnissar

    SvaraRadera
  6. Hahahaaa! Han ser lite dyster ut efter att du gått. Saknar nog både dig och jackan.

    kram

    SvaraRadera