Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 18 februari 2011

CvL

Nu när jag suttit här och varit sur på allt så är det också min skyldighet att rapportera att CvL nu har hört av sig. De kunde ordna en remiss till ett speciellt labb i Sthlm. Den fantastiska sköterskan hade frågat läkarna och sen förberett allt. Hon ville bara kolla om det löst sig för mig innan hon skickar remissen per post. Underbart! Sköterskorna på CvL är alltid så hjälpsamma. Jag hade glömt bort det.

Risken för psykbryt p.g.a. blodprov är nu helt eliminerad.

Kram

4 kommentarer:

  1. Vad härligt att det löste sig!! Och att det finns såna fantastiska människor därute som faktiskt anstränger sig så...

    Vad glad jag blev!
    kram

    SvaraRadera
  2. Så skönt att höra. Då blir det en bra helg trots allt!!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag skulle snarare vilja eliminera allt skit i er väg oberoende om det är kass personal eller allmän dålig inställning.

    Wilda Matisla med allt sitt solsken ska bemötas som ett solsken. Med armarna öppna och glada leenden.

    Så.

    Må ni mötas av välvilja och omtanke resten av vägen med.

    Kram!

    SvaraRadera
  4. å va bra att ni fick hjälp via cvl!! de har varit fantastiska o hjälp oss massor, bra och snabbt hela vägen så det glädjer mig.
    du kan snart skriva rapport el åtminstone grävande reportage om dina klinikerfarenheter.

    SvaraRadera