Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 11 februari 2011

Telefonröst

Vissa människor har en sån där otroligt snygg telefonröst. Hur göööör de egentligen? Låter de alltid så där trevliga liksom? Jag blir nog lite avis, hahahaa!
Själv har jag en ganska nasal stockholmsröst. Toktrist att lyssna på. Usch.

Nu har jag i alla fall pratat med en klingande, uppfriskande skånska som hade en sån där attans trevlig telefonröst. Hur göööör hon? Jag fick en vitamininjektion bara av att höra rösten! Kul är det i alla fall.

Nu ska jag krama på fina M så jag kladdar mer på bloggen imorgon igen.

Kramas väl därute

4 kommentarer:

  1. *rodnar* hahaha, jag som bräker så att Jennifer inte fattade hälften av det jag sa - fnissar lite till :-)

    Och, nej du ahr verkligen inte någon nasal Stockholmsröst! Mycket trevlig och pigg i rösten (för att vara tant alltså ;-)

    SvaraRadera
  2. Joho :D j_m, min mors bästa vännina är skånska :D Det var bara något ord juh :D

    Ja, wilda har skitsnygg telefonröst. :)

    SvaraRadera